Overslaan naar hoofdinhoud

Ondersteuning tijdens het hoogseizoen - Nieuws / Zermelo Academy - Zermelo Support

apr 17 2025

Ondersteuning tijdens het hoogseizoen

Lijst van auteurs

Met de meivakantie op de stoep werken we langzaamaan richting het roosterpiekseizoen. Alle scholen zijn druk bezig met het nieuwe jaarrooster en ook wij zijn op volle sterkte om hen daarbij te ondersteunen. Op deze pagina informeren we u welke ondersteuning we aanbieden om u te helpen bij uw roosteruitdagingen.

Meewerkdagen

Uw roosterbestand en u komen, eventueel samen met een collega, naar een Zermelovestiging toe. Zelfstandig werkt u aan uw roosterbestand, onze ervaren roosterconsultants lopen rond om uw vragen te beantwoorden en te sparren over de juiste tactiek. U kunt een meewerkdag bezoeken om uw roosterproblemen gericht aan te pakken of juist om in alle rust te kunnen werken, weg uit de drukte van school. De meewerkdagen vinden op alle vestigingen plaats gedurende het hele hoogseizoen, dus er is altijd een moment dat aansluit op uw planning. Bekijk de beschikbaarheid om mijn.zermelo.nl.

Consultancyblok Roosteren

Heeft u meer behoefte aan één-op-één ondersteuning? Of wilt u graag vanuit uw eigen werkplek werken zodat u alle gegevens en collega’s in de buurt heeft? Dan past het Consultancyblok Roosteren waarschijnlijk goed bij u. Een ervaren roosterconsultant van Zermelo belt u op en samen werkt u gedurende drie uur aan uw rooster. We kijken via de Remote Help met u mee. Ook bij deze vorm van ondersteuning is er alle ruimte voor uw vragen of om te sparren. U kunt uw losse vragen opsparen of juist samen kritisch naar uw clusterschema’s kijken. Ook deze momenten hebben we gedurende het volledige roosterseizoen ingepland waardoor er altijd een moment is wat bij uw planning past. U kunt een consultancyblok ook kort van tevoren reserveren. Bekijk de beschikbare momenten op mijn.zermelo.nl.

Supportdesk

Ook onze supportdesk draait in het roosterpiekseizoen met extra capaciteit om alle vragen te beantwoorden. Heeft u een korte, gerichte vraag? We staan voor u klaar! Met Remote Help kijken we mee en lossen het euvel zo goed mogelijk op. Ook geven we u advies over welke randvoorwaarde u het beste kunt gebruiken of hoe u een leerling eventueel kunt uitsluiten van een groep. We helpen u graag een stap verder op weg naar uw jaarrooster. De supportdesk is bedoelt voor korte, gerichte vragen. Heeft u meerdere vragen verzamelt of wilt u uitgebreid sparren over uw roosterstrategie? Dan is het Consultancyblok Roosteren waarschijnlijk passender. U kunt altijd de supportdesk bellen en overleggen welke ondersteuning het beste bij u past. We zijn alle werkdagen geopend van 8.00 - 17.00 uur via 071 524 00 86 en supportdesk@zermelo.nl.


character_1_hands_open.png