De Zermelo supportdesk is dagelijks bereikbaar voor vragen over de software en voor advies over de inrichting van het portal en de desktop.
Ouders en leerlingen kunnen voor vragen het beste direct contact opnemen met de school zelf. In verband met de privacy wetgeving kunnen wij u helaas niet helpen.
Openingstijden op werkdagen
8:00 uur - 17:00 uur
Telefoonnummer: +31 71 524 00 86
Email: supportdesk@zermelo.nl
Afwijkende openingstijden
Op nationale feestdagen is de supportdesk gesloten.
|
18 december 2025 |
Interne scholing |
Supportdesk gesloten |
|
22 december 2025 t/m 2 januari 2026 |
Kerstvakantie |
Supportdesk gesloten |
|
24 februari 2026 |
Interne scholing |
Supportdesk gesloten |
|
18 maart 2026 |
Zermelo Symposium |
Supportdesk gesloten |
|
20 april 2026 t/m 1 mei 2026 |
Meivakantie |
Supportdesk open 9:00 uur - 12:30 uur |
|
23 april 2026 |
Interne scholing |
Supportdesk gesloten |
|
15 mei 2026 |
Dag na Hemelvaartsdag |
Supportdesk gesloten |
|
23 juli 2026 t/m 7 augustus 2026 |
Midden van de zomervakantie |
Supportdesk open 9:00 uur - 12:30 uur |
|
21 december 2026 t/m 1 januari 2027 |
Kerstvakantie |
Supportdesk gesloten |
Buiten deze dagen om kan het voorkomen dat de supportdesk gesloten wordt voor geplande bedrijfsactiviteiten.
Deze dagen kondigen we vantevoren aan in onze e-mail berichtgeving en in onze online nieuwsberichten. Voor beide kunt u terecht op mijn.zermelo.nl.
Heeft u een urgente situatie als de supportdesk gesloten is? Stuur dan gerust een e-mail naar supportdesk@zermelo.nl.