Krijgt u bij het downloaden van een Atlas opdracht onderstaande meldingen terwijl u tussentijds niets aan uw rooster hebt gewijzigd?
Dan werkt u waarschijnlijk in desktopversie 21.12 of ouder én uw roosterbestand bevat een inactief tijdvak.
U heeft nu de volgende twee opties:
- Installeer desktopversie 22.01
- In de nieuwste versie van de desktop kunt u uw huidige Atlas-opdracht zonder problemen downloaden
- U kunt desktopversie 22.01 hier downloaden
- Maak alle tijdvakken weer actief en start een nieuwe Atlasopdracht
- In desktopversie 21.12 of ouder kunt u geen opdrachten downloaden die gestart zijn vanuit een roosterbestand met een inactief tijdvak
- Tijdvakken actief maken doet u via Beheer > Jaarplanner
- Na het actief maken van de tijdvakken start u een nieuwe Atlas-opdracht. Let daarbij op dat u het juiste tijdvak selecteert. Deze nieuwe opdracht kunt u zonder problemen downloaden.