Skip to main content

Problemen met downloaden Atlas-opdracht - Nieuws / Algemeen - Zermelo Support

jan. 24 2022

Problemen met downloaden Atlas-opdracht

Krijgt u bij het downloaden van een Atlas opdracht onderstaande meldingen terwijl u tussentijds niets aan uw rooster hebt gewijzigd?

Dan werkt u waarschijnlijk in desktopversie 21.12 of ouder én uw roosterbestand bevat een inactief tijdvak.

U heeft nu de volgende twee opties:

  1. Installeer desktopversie 22.01
    • In de nieuwste versie van de desktop kunt u uw huidige Atlas-opdracht zonder problemen downloaden
    • U kunt desktopversie 22.01 hier downloaden
  2. Maak alle tijdvakken weer actief en start een nieuwe Atlasopdracht
    • In desktopversie 21.12 of ouder kunt u geen opdrachten downloaden die gestart zijn vanuit een roosterbestand met een inactief tijdvak
    • Tijdvakken actief maken doet u via Beheer > Jaarplanner
    • Na het actief maken van de tijdvakken start u een nieuwe Atlas-opdracht. Let daarbij op dat u het juiste tijdvak selecteert. Deze nieuwe opdracht kunt u zonder problemen downloaden.