Skip to main content

Even voorstellen - Nieuws / Zermelo-team - Zermelo Support

feb. 25 2022

Even voorstellen

Even voorstellen: Paul, Charlotte en Wampie 

Begin januari zijn Paul en Charlotte begonnen met de interne opleiding tot supportdeskmedewerker. Zij zijn beide nieuw in het vak en zijn met veel enthousiasme aan de slag gegaan.  Wat minder zichtbaar voor klanten is Wampie, die zorgt dat allerlei processen aan onze kant soepel verlopen. 


Charlotte Machielsen
Charlotte woont in Oegstgeest en zal dan ook vaak op kantoor Leiden te vinden zijn. Ze heeft met haar gezin ruim tien jaar in de VS gewoond en daar veel vrijwilligerswerk gedaan op scholen. In coronatijd heeft ze als juf regelmatig invalwerk gedaan om een steentje bij te dragen in deze lastige periode voor het onderwijs. We zijn enorm blij met zo’n behulpzame collega met hart voor het onderwijs. Ze hoopt in de toekomst veel gebruik te kunnen maken van de welbekende 'Zermelo-magie', waarbij problemen zich spontaan oplossen zodra u ons aan de lijn heeft.


Paul de Wijkerslooth 

Ook Paul heeft een flinke dosis buitenlandervaring. Hij woonde in verschillende landen, maar heeft zich nu gevestigd in Waalre. Helaas voor Paul is ons kantoor daar nu juist net niet meer en hij reist daarom heen en weer naar Eindhoven. Paul is zeer servicegericht en denkt graag mee hoe je een proces efficiënter laat verlopen.  Hoewel zijn achtergrond in een heel ander werkveld ligt, is Zermelo naar eigen zeggen precies wat hij zoekt. De eerste klanten zijn inmiddels al door Paul geholpen en hij kijkt er naar uit om zich vol in te zetten op de helpdesk.


Wampie Driessen

Sinds februari werkt Wampie als Developer Operations in Leiden. Hij heeft daarmee een functie die net wat anders is dan van de softwareontwikkelaars en zorgt er voor dat allerlei processen rondom (het ontwikkelen van) software verbeteren en meer geautomatiseerd verlopen. Zo is hij nu bezig met het automatiseren van analyses op onze software: als er iets fout gaat is het de bedoeling dat wij daar direct melding van krijgen zodat we storingen sneller kunnen oplossen.